فقط خستگی
عصبي شدم، مودم
dial up ام انقدر بگير و نگير داشت كه كوبيدمش به ديوار، نمي دونم خورد شد يا نه فقط الان پشت بخاري افتاده.. مصرفم كم و زياد ميشه، زياد كه ميشه زود خسته ميشم، دو سه ساعت كار مي كنم خوابم مي بره، پام درد مي گيره.. كم كه ميشه عصبي ميشم.. اگه يه روز از همين روزا ديگه آپ نكردم بدونين احتمالن لپ تابمو مو كوبيدم به ديوار.. نه اين دیوار، اون ديوار..!
+ نوشته شده در پنجشنبه ششم مرداد ۱۳۹۰ ساعت ۲:۴۴ ب.ظ توسط میثم
|
جواب او در برابر این ادعا که شاید مالک چیزیست، جواب نبود،