خط کش ب
چقدر دوست دارم تو رو.. ناراحت نشو از اینکه دورو اطرافم دختر زیاده.. یا باهاشون سکس کردم و دیگه حسی بهشون ندارم یا که جایگاه اجتماعیم نسبت بهشون طوریه که کلن حس سکسی بهشون ندارم.. به همشون هم به جز س دروغی میگم بیشتر از یه دوست دختر برام ارزش دارین.. س واقعن تبدیل به یه عضو خونواده من شده.
تو اما خیییییلی خوبی.. با خط کشم که سنجیدمت نود درصد اون چیزایی رو که می خواستم داشتی.. وقتی لبخند می زنی، وقتی غرورتو به رخ همه می کشی و منو از خودت می دونی، وقتی از روی مانتو خودتو بهم می چسبونی و دستمو می گیری می کشی شهوتم بیداد می کنه! دلم میخواد زودتر یه سکس لاو باهات داشته باشم.... فکر نمی کردم به جز م (خانم وکیل) دختر دیگه ای بتونه به اندازه ی ب منو ارضای احساسی و جسمی کنه اما مطمئنم تو هم می تونی! تو خیلی بیشتر از خانم وکیل به ب شبیهی.. امیدوارم اینکه دوسال ازم بزرگتری فکرتو مشغول نکنه.. امشب به خاطر تو جواب خانم وکیل هم ندادم تا خوابش برد.. هردوتون رو دوست دارم.. ای کاش هیچوقت دستم پیش هیچکدومتون رو نشه.. با وجود داشتن شما دوتا جای خالیشو کمتر حس می کنم.
جواب او در برابر این ادعا که شاید مالک چیزیست، جواب نبود،